Известие

Collapse
No announcement yet.

Novitec GP1

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Novitec GP1

    Здравейте, интересно ми е дали някой от вас има опит с това модулче?
    Селта му е да редуцира сигнала от датчика на гаста и да я направи по "жива". Всъщност кара ЦРУ- то да налива по щедро. На практика - "спорт" и "спорт+" бутон.
    Не е никакъв тунинг, но идеята ме привлича. Ето линк с подробно описание
    http://www.novitec-sportiva.com/en/280-Novitec-GP1
    2,2 jts

  • #2
    Май никой няма опит с това. Всъщност се опитвам да "оправя" детската болежка на 2.2 jts - замисляне при "откъсване" от ниски обороти. Не че чак толкова, но ме дразни.
    Току що се резервирах в една тунинг фирма, които твърдят, че след ДИНО теста (в цената) ще изкарат 200 коня и 253nm. със всички гаранции и архив на оригиналните настройки и т.н.
    Ако това не оправи нещата ще пробвам този модул на NOVITEC..

    Абе идват празници... ще взема и него и ще пиша
    2,2 jts

    Comment


    • #3
      Недей си дава парите за това. Карал съм с техен Пауъррейл известно време. Същото е, но за дизел. Има разлики в респонса на мотора, но всичко свършва там. Да не говорим, че разхода поне при мен не беше Ок. Замисли се за качествен ремап!
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

      Comment


      • #4
        Това нещо е нищо друго освен да променя показанието на потенциометъра на педала на газта.
        Има 3 режима - включено, слаб и спортен.
        Просто психически ти въздейства, че колата върви повече, но до там.
        Защото на първия режим да кажем ти придава 1/3 повече към показанието на потенциометъра.
        Ако кажем натиснеш педала на 20%, то подава към ЕКУ-то 35%.
        В спортен режим ти добавя още повече. Мисля, че към 100% отгоре. Или демек ти ако натиснеш педала до средата - 50%, то ЕКУ-то вижда 100% натиснат педал.
        И дефакто след 50-те процента натиснат педал от твоя страна нищо не се случва, защото според ЕКУ-то ти вече си натиснал 100%.

        Или за твоя случай това няма да ти помогне с нищо и не се занимавай с глупости.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #5
          Мм да, май ще се стигне до ремап, благодаря
          2,2 jts

          Comment


          • #6
            Ремапа е готов с някой до-настройки.
            След три часа играчка,. ДИНО-то накрая:
            198,7hp - 6307rpm, 266nm - 1911rpm



            Доволен съм,. въпреки леката дупка в кривата на въртящия момент - не се усеща
            Last edited by fbegov; d.m.y г., 21:18.
            2,2 jts

            Comment


            • #7
              Така като гледам е доста добре. В ниските би трябвало да се наема колата доста уверено.
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
              Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                Така като гледам е доста добре. В ниските би трябвало да се наема колата доста уверено.

                Да, колата е по динамична като цяло и тегли добре от низките...
                Остана обаче това замисляне при откъсване от свободни обороти - това си е характер на 2,2 - от там се замислих за доработки
                В западните форуми твърдят, че афтърмаркет гърнета решават проблема - един инжинер в областта намери начин да го реши с два отвора, но при Брерата
                Ще го преживея този недостатък - по скоро бих дал тези пари за окачване и подобни
                2,2 jts

                Comment

                Working...
                X